ZOHO Desk

 

 

Zoho Desk, dé helpdesk software van Zoho

"Zoho Desk biedt een complete oplossing voor uw helpdesk / tickets. Het maakt niet uit hoe uw bedrijf de klacht/ hulpvraag ontvangt. Het kan via de e-mail, chat, telefoon, webformulieren of via het klantenportaal. Deze tickets worden direct aan de juiste persoon/afdeling toegewezen ter afhandeling."

 

Zoho CRM integratie

Met Zoho CRM integratie kan je altijd bij al de klantgegevens uit het CRM. Op elke plaats, elke tijd. Het handige is dat de tickets ook in het CRM te zien zijn. De tickets hangen net als mailtjes, taken, afspraken offertes of bijvoorbeeld facturen aan de klant. Zo heeft u altijd een complete klantkaart. Het werkt dus goed samen met Zoho CRM!

Uw organisatie rendabel managen met een geïntegreerde set aan businesstools

Wij volgen en vergelijken al jaren diverse business oplossingen op het gebied van CRM, marketing, sales en serivce. Het Zoho platform is een ongekende business oplossing en tevens een uitstekend betaalbare keuze. Er wordt u met 360 graden inzicht van uw relaties, leads en klanten, een geïntegreerde, complementaire set aan businesstools in de cloud aangeboden. Zo bent u in staat om uw organisatie rendabel te managen en een unieke, gepersonaliseerde klantervaring te realiseren.

 

Digitaal gedreven organisaties presteren beter

Door digitalisering is de wereld aan het veranderen. Uw business en klanten daarmee ook. Organisaties die dit goed weten te vertalen naar hun dagelijkse bedrijfsprocessen en –werkzaamheden, presteren aanzienlijk beter dan andere spelers in de markt en weten meer waarde te creëren tegen lagere kosten dan collega bedrijven.

     

 

Zoho als totaal leverancier

Zoho Corporation ontwikkelt sinds 1996 software en heeft als een van de eerste partijen gekozen voor een 100% cloud strategie. Inmiddels werken dagelijks 35 miljoen gebruikers met de software pakketten van Zoho. Dit zijn er naast Zoho CRM meer dan 40. Zoho streeft er naar om het geïntegreerde ERP pakket te zijn voor bedrijven. Een software pakket voor alle functies binnen de onderneming waarbij alle integraties voorbereid zijn. Dit wordt waar gemaakt in het Zoho One pakket.