INCOMPANY ZOHO DESK TRAINING

 

Wat is een incompany of inhouse training?

Onze ZOHO DESK support software training kan op incompany (inhouse) basis bij u op uw eigen locatie worden verzorgd. Deze training is met name geschikt voor professionals zoals Support/Service Managers of IT managers die alles uit Zoho Desk willen halen voor hun gebruikers en organisatie.


Een incompany training biedt vele voordelen:

  • De cursusinhoud is flexibel en kan desgewenst voor uw organisatie op maat worden gemaakt.
  • Er kan dieper ingegaan worden op bedrijfsspecifieke onderwerpen.
  • Deelnemers besparen op reistijd en reiskosten.
  • U bepaalt in overleg met ons de optimale grootte van de groep(en).
  • De deelnemers ontvangen na afloop een certificaat als bewijs van deelname.
  • Een incompany training is al snel goedkoper dan deelname met meerdere mensen aan trainingen met een open inschrijving.
  • Desgewenst kunnen deze ZOHO gebruikers trainingen ook op een Atvantage locatie gegeven worden.


Vul het formulier in als u geïnteresseerd bent in meer informatie over onze ZOHO Desk incompany training.