INCOMPANY ZOHO DESK TRAINING
Wat is een incompany of inhouse training?
Onze ZOHO DESK support software training kan op incompany (inhouse) basis bij u op uw eigen locatie worden verzorgd. Deze training is met name geschikt voor professionals zoals Support/Service Managers of IT managers die alles uit Zoho Desk willen halen voor hun gebruikers en organisatie.
Een incompany training biedt vele voordelen:
- De cursusinhoud is flexibel en kan desgewenst voor uw organisatie op maat worden gemaakt.
- Er kan dieper ingegaan worden op bedrijfsspecifieke onderwerpen.
- Deelnemers besparen op reistijd en reiskosten.
- U bepaalt in overleg met ons de optimale grootte van de groep(en).
- De deelnemers ontvangen na afloop een certificaat als bewijs van deelname.
- Een incompany training is al snel goedkoper dan deelname met meerdere mensen aan trainingen met een open inschrijving.
- Desgewenst kunnen deze ZOHO gebruikers trainingen ook op een Atvantage locatie gegeven worden.
Vul het formulier in als u geïnteresseerd bent in meer informatie over onze ZOHO Desk incompany training.